Monday 20 November 2017

Forex vs affiliate marketing


W tym roku poprosiliśmy naszych czytelników, aby głosowali na swój ulubiony program partnerski w branży Forex. Jeśli zamierzasz coś promować, musi to być coś, co dobrze się opłaca. Po zarejestrowaniu się w nowym programie partnerskim forex otrzymasz prośbę o wybranie między umową CPA lub umową na udział w przychodach (revshare). Chcesz zarobić jak najwięcej pieniędzy, ale która z tych dwóch opcji jest najlepsza. Przeciętny inwestor na rynku Forex traci pieniądze. Przeciętny partner Forex zarabia pieniądze. Naucz się zarabiać ogromne prowizje w jak najkrótszym czasie. Zacznij już teraz za darmo. Handel na rynku Forex jest bardzo ryzykowny. Promowanie rynku Forex nie jest. Jeśli chcesz handlować, lepiej bądź dobry. Podczas gdy handlowcy mogą stracić wszystkie swoje pieniądze, brokerzy i partnerzy śmieją się aż do banku. Handlowcy ryzykują własne pieniądze, a nie jednostki stowarzyszone. Przynajmniej inteligentni partnerzy wiedzą, jak zarabiać pieniądze na rynku Forex, nie tracąc najpierw pieniędzy. Jeśli masz jakieś podstawowe umiejętności marketingowe i mózg do pracy, proszę czytaj dalej. Kiedy masz do czynienia z Forex, musisz zachować ostrożność, a ta zasada obowiązuje również dla podmiotów zależnych Forex. Jedna prosta zasada może pomóc w ochronie osób, do których odnosisz się po katastrofie finansowej. Forum for Forex Affiliates Dołącz do forum afiliantów forex i zobacz, o czym mówią inni partnerzy. Forum przeznaczone jest dla doświadczonych partnerów pracujących w branży forex. Najnowsze posty: Polecane programy partnerskie Forex-Affiliate - wysokie prowizje do 10 000 za kliknięcie. Hybrydowy CPA plus plany udziału w przychodach i korzyści od doświadczonych menedżerów afiliowanych na rynku Forex. eToroPartners - Promuj największą sieć inwestycyjną. Zaawansowane analizy i narzędzia marketingowe. Początek: handel na rynku Forex i marketing afiliacyjny Nie jestem pewien, jak dobrze zbadałeś obie opcje, więc jeśli mówię ci rzeczy tutaj, które już znasz, zignoruj ​​moje uwagi (ale w każdym razie mam nadzieję, że to stworzy świadomość przynajmniej dla innych i jestem bardzo zadowolony, że podniosłeś temat). Uważaj na AMP (Programy marketingu afiliacyjnego), to znaczy, że z całą pewnością nie wszystkie są takie same jak dotychczas. Widoczne AMP są sprytnie prowadzone i dobrze sprzedawane Ponzi lub Pyramid Schemes przebrane za AMP (a przynajmniej te, na które zwróciłem moją uwagę zwłaszcza w tym roku). Obserwowałem, jak ludzie po prostu rozrzucają TYSIĘCY na te rzeczy (ponieważ kiedy powiedziałem im, że jeśli mogliby KONSEKWIDUALNIE zarobić w dowolnym miejscu pomiędzy 5 a 10 miesięcznie na rynku forex, to robiliby bardzo dobrze, więc oczywiście przeszli trasę AMP i, dobrze, , nigdy więcej nie zobaczą swoich pieniędzy i czekają na całe życie, aż wejdzie ich statek). Nie znam jednego z nich, który RZECZYWIŚCIE wypłacił, jak gwarantowano. Nie zrozum mnie źle: nie jestem żadnym ekspertem w tej sprawie. Po prostu mówię wam o moich doświadczeniach (lub powinienem powiedzieć, że mówię wam tylko o doświadczeniach INNYCH ludzi) z nimi. O ile wiem, sygnały ostrzegawcze to: bycie potrzebnym do wpłaty pieniędzy do systemu lub zarobków zależnych od wprowadzenia programu do innych w celu zarobienia pieniędzy lub zagwarantowania astronomicznych zysków w gwarantowanych krótkich okresach czasu. Teraz nie zrozumcie mnie źle tutaj, tj. Ta działalność handlowa jest NAJBARDZIEJ NIE JEST squeeky clean albo pozwól mi zrobić to całkiem jasne. Dopiero w ubiegłym tygodniu zwróciłem moją uwagę, że niektórzy lokalni handlowcy również mają plan, który gwarantuje pewną kwotę zysku przez pewien okres (a astronomiczny gwarantowany procent powrócił, a czas zależy od wielkości inwestycji) . Biorąc pod uwagę zwroty, które gwarantują przez odpowiedni okres: jeśli nie mają określonego prezentu, który nie ma nikogo innego w tym biznesie, to po prostu NIE JEST to, że jest on zrównoważony. Jeśli są tak dobre, jak to mówią, to: na świecie nie istnieje pośrednik, który nie zaoferowałby im 7-cyfrowej pensji, a nawet nie musiałby handlować, np. Po prostu wejść do działu doradztwa w zarządzaniu energią w Goldman Sachs dla przykład. LOL. Wydaje mi się, że wiem, co robią (w chwili, gdy rzeczywiście honorują swoje gwarancje): wierzę, że faktycznie handlują pieniędzmi, ale wszelkie niedobory są tworzone z pieniędzy od najnowszych inwestorów, a ostatecznie ich upadek ( i niestety nie znam nazwy ich firmy, tj. ktoś mi właśnie wspomniał, że ten mały schemat działał w tym momencie lokalnie, ale nie był bardziej szczegółowy, niż gwarantowane astronomiczne powroty, które, niestety, są tym, co większość ludzi, szczególnie te, które nie rozumieją działalności handlowej, koncentrują się na). Jeśli chodzi o to, że TY handlujesz z SIEBIE: wszyscy inni mają rację, to jest praca na pełen etat, jak każda inna, która wymaga pracy i nauki. To nie jest tak skomplikowane, jak wielu ludzi myśli, chociaż ja też myślałem, że im bardziej skomplikowane, tym lepiej, ale nauczyłem się bardzo trudnego sposobu, że jest to główny powód niepowodzenia i NIE przyczynia się do sukcesu, mogę cię zapewnić. Istnieją pewne podstawy, których należy się oczywiście nauczyć, ale dobre systemy transakcyjne, które są opłacalne, można znaleźć na tej i innych stronach. Przepraszam JFXnc, tj. Obawiam się, że muszę się nie zgodzić z niektórymi komentarzami na temat tej strony i nie przyjmowaniem porad od innych osób (oczywiście osoba udzielająca porady powinna być wiarygodna). Naprawdę przepraszam, że jesteś tak negatywnie nastawiona do tego biznesu i mogę tylko przypisuję tę negatywność złym doświadczeniom w tym biznesie i naprawdę czuję się dla ciebie, tj. miałem dość spektakularne zmywanie po pierwszych dwóch latach handlu i straciłem dużo (i mam na myśli dużo) pieniędzy i było dość długo okres, w którym ja też wątpiłem, czy można go sprzedać za życie, ale teraz, trzy lata, wiem, że to dlatego, że zajęło mi to tak długo, aby zdać sobie sprawę, że to nie były moje systemy handlu, ale ME i moje własne osobiste niedociągnięcia (i oczywiście nieprzestrzeganie rygorystycznych zasad zarządzania pieniędzmi i słuchanie tak zwanych wykształconych analityków, ale to naprawdę dyskusja). Moja rada to NIGDY NIE PŁACIĆ za system transakcyjny lub robota handlowego (EA), ponieważ to dla mnie znowu jest znakiem ostrzegawczym. I nie daj się nabrać na opłacanie opieki mentorskiej. Nie ma nic, co mentor nauczy cię, że nie możesz uczyć się na takich stronach ZA DARMO. Kup kilka dobrych książek napisanych przez WIEDZY autorów na ten temat i będzie ci dobrze. Naucz się handlować samodzielnie i jak zauważyłem Iquotve: to naprawdę nie jest takie trudne (oczywiście z perspektywy czasu). Waszą NAJWIĘKSZĄ przeszkodą w handlu jest podbicie własnych emocji. Reszta tak naprawdę nie jest wcale nauką o rakietach. Ja jednak muszę zgodzić się z Tobą JFXnc na JEDNĄ rzecz. LOL. Obejrzałem wideo z treningu handlowego wydane przez handlarza podłogą i podczas testu QAp część zapytano faceta, jaki procent przedsiębiorców (kontraktów futures) odniósł sukces. Jego odpowiedź (i nie jestem pewna co do liczb tutaj, ale wartości procentowe są poprawne): powiedział, że w Chicago jest około 100 000 handlowców kontraktów terminowych, a około 20 000 z nich jest na parkiecie, a statystyki pokazują, że tylko około 20 (futures) handlowcy zarabiają pieniądze, więc sam to sobie wymyślisz. LOL. Coś takiego poszło. Zasadniczo dał do zrozumienia, że ​​nie można pokonać handlarza podłogą i to ja uważam, ale nie można powiedzieć, że przedsiębiorca nie może być opłacalny przy handlu elektronicznym, tj. Jego podstawowa koncepcja, która jest inna, jest wszystkim. Niestety nie pamiętam, kto był handlowcem, ale wydaje mi się, że pamiętam, że jest całkiem dobrze znany (pamiętam, jak rozpoznaje jego imię w tym czasie), ale jego imię wymyka się teraz i przykro mi, że usunąłem link do tego filmu, ponieważ id znowu to obejrzałem. I gdybym miał MÓJ czas: NADAL NALEŻY być traderem, a jedyną różnicą jest to, że jestem teraz bardzo bogatym człowiekiem (biorąc pod uwagę, że oczywiście nie popełniłbym tych samych błędów, które popełniłem) zamiast próbować wywalczyć drogę powrotną bardzo powoli do poziomu (finansowego), który wtedy byłem. Jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy na FOREX: dobrze nie jestem przekonany do siebie, tj. Handluję akcjami, futures i towarami, ale to tylko dlatego, że od czasu, gdy zauważyłem swoje własne niedociągnięcia na bok, moje spektakularne straty były wszystkie poniesione na parach walutowych. OGÓLNIE Im jestem na handlu akcjami, kontraktami terminowymi i surowcami, ale straty na transakcjach forex niestety przysłaniają zyski osiągnięte przez OGROMNY margines. Mam inne powody dla tego przekonania (które zauważyłem szczegółowo w niektórych lub innych wątkach tutaj). Ponadto: uważam, że moje systemy transakcyjne nie nadają się do handlu FOREX (wszystkie zostały zaprojektowane przez inwestorów giełdowych i towarowych z jednym możliwym wyjątkiem i ten system nie powiedziałbym, jeśli WYSOKIE opłacalne). Połóż to w ten sposób: Ill handlują parami forex, ale TYLKO jeśli jeden z tych, które są idealne, jeśli to możliwe, w przeciwnym razie nie ma dla mnie sposobu. Nie jestem pewien, czy którekolwiek z nich pomoże ci w podjęciu decyzji. Wszystko, co mogę Wam powiedzieć, to to, że jeśli jest to droga, którą zdecydujesz się podjąć, jest tutaj kilku bardzo dobrych ludzi, którzy są zbyt szczęśliwi, aby udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania, które możesz mieć (i nie ma czegoś takiego jak głupota pytanie, czyli WSZYSTKO zadawaliśmy głupie pytania, kiedy zaczynaliśmy, zapewniam was). LOL. Ostatnia rzecz jednak: nie obchodzi mnie, co osoba handluje, to znaczy, że na pewno nie jest to ani łatwe, ani szybkie pieniądze (MOŻNA BYĆ NA OKAZJĘ, ale KONSEKWENCJĘ, która się liczy w tym biznesie). Ostatnio edytowane przez dpaterso 12-19-2017 o 02:18. Żadnych złych doświadczeń, wolę handlować i nie wyobrażam sobie niczego innego, co raczej robię. Tak, przedawniłem konto (kto tego nie zrobił). Ale czas potrzebny, aby ktoś poczuł rynek, a nawet miał szansę na przełamanie nawet na dłuższą metę. Powiedzieć, że 2 lata jest wystarczająco dobre, to żart. Teraz może noc i dzień 7 dni w tygodniu przez 2 lata. Wygląda na to, że wszyscy mają wrażenie, że przejdzie przez fora i złapie kilka wskaźników, a następnie przejdą na emeryturę, i to jest to, czego większość BROKERS karmi. Po prostu smutno. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na wymianę handlową, będziesz partnerem czy też ich kombinacją, będziesz musiał dokładnie zrozumieć, co powinieneś zrobić, aby odnieść sukces za każdym razem, a to oznacza inny czas dla wszystkich i zależy od tego, jak szybko uczyć się i stosować to, czego się nauczyłeś. Jako dpaterso, powiedzmy, że raczej lubię handlować i nie wyobrażam sobie niczego innego, co raczej robię. Trzeba być w stanie powiedzieć to samo i zobaczyć, jak robisz to. Wszyscy, zanim zrozumieją, że chcą handlować, chcą być przedsiębiorcami. Kiedy słyszą czasy, jak będziesz potrzebował 2,4 i 6, łatwo je posłuchać, ale robienie tego dzień po dniu nie jest łatwe. A rekrutowanie handlowców nie jest niczym innym. Potrzeba czasu, umiejętności i cierpliwości. Uwielbiam ten cytat, jeśli chodzi o rekrutowanie ludzi do każdej firmy, nie tylko handlującej. quoteveoneone chce być twoim bratem, dopóki nie pojawi się czynsz.) Niezależnie od tego, co zdecydujesz, powodzenia, partnerzy GpForex zarabiają więcej niż traderzy FX Przeciętny sprzedawca forex traci pieniądze. Przeciętny partner Forex zarabia pieniądze. Naucz się zarabiać ogromne prowizje w jak najkrótszym czasie. Zacznij już teraz za darmo. Handel jest trudny. Najlepsi gracze forex World039 mogą zarabiać setki milionów w ciągu roku. Większość przedsiębiorców nie zarabia wcale. Handel na rynku Forex jest ryzykowny i wielu nie udaje się. To bardzo trudne dla handlowców, aby odnieść sukces na dłuższą metę. Podmioty powiązane z Forex są pobłogosławione. Światowe rynki walutowe są naprawdę niesamowite, w jakikolwiek sposób na to patrzysz. Dzienny obrót szacowany jest na 4 tryliony USD w 2017 roku. Wyobraź sobie, że wykonasz tylko niewielką część akcji. To, co robią partnerzy forex, i nie ma ryzyka finansowego z wyjątkiem zainwestowanego czasu (wyjątkiem jest, jeśli robisz marketing Pay-Per-Click, ale nie potrzebujesz budżetu marketingowego, aby zacząć). Pierwsze kroki w Forex Affiliate Marketing Rozpoczęcie pracy jest łatwe. Najtrudniejsze jest poświęcenie się. Nie oczekuj, że zarobi dużo pieniędzy bez wysiłku. Bycie partnerem w branży forex jest lukratywne, ale musisz poświęcić godziny i wykonać wymaganą pracę. Możesz prowadzić działalność partnerską z domu lub z dowolnego miejsca. It039s tanie, aby zacząć. Wszystko, czego naprawdę potrzebujesz, aby zacząć zarabiać prowizje jako partner forex: Dołącz do rekomendowanego programu partnerskiego forex za darmo. Stąd otrzymasz swoje linki partnerskie: Promuj je visely i stopniowo zaczniesz zarabiać więcej pieniędzy w prowizjach co tydzień. Uzyskaj nazwę domeny i rozwiązanie hostingowe. Niezawodny hosting jest koniecznością, jeśli chcesz odnieść sukces. Możesz korzystać z bezpłatnych usług, takich jak bloger lub podobne usługi, ale znacznie trudniej jest osiągnąć taki sukces. It039s zdecydowanie zaleca się, aby uzyskać własną domenę i zapłacić kilka dolarów za hosting. Niewielki procent twoich dochodów najprawdopodobniej pokryje koszty. Używamy Bluehost na naszych stronach internetowych. Nawet najtańsze rozwiązanie na 5,95 miesiąca jest odpowiednie dla większości potrzeb partnerów, a my używaliśmy ich od lat i nie mieliśmy z nimi nic oprócz dobrych doświadczeń. Co to jest Forex In Forex, jedna waluta jest sprzedawana za inną. Rynek Forex to największy na świecie rynek finansowy. Inne nazwy tego rynku to rynek walutowy lub rynek walutowy. Podczas gdy niektórzy uczestnicy rynku Forex dążą do wymiany waluty obcej na własną rękę, inni dostrzegają możliwość handlowania na tym rynku. W rzeczywistości handlarze walutami stanowią bardzo duży procent uczestników rynku Forex. Jak zarabiają handlarze walutami Dostrzegają możliwości i korzystają z najmniejszych wahań kursów walutowych. Forex nie przypomina żadnego innego rynku finansowego na świecie. Istnieje niewiele informacji wewnętrznych lub nie ma ich wcale. Podstawy handlu na rynku Forex są łatwe do zrozumienia: jedna waluta jest przedmiotem obrotu przeciwko innej. Zamieniasz się w pary. Na przykład EURUSD oznacza euro wyrażone w dolarach amerykańskich. Rynek forex jest otwarty 24 godziny na dobę przez cały tydzień. Rozpiętość między ofertą a ofertą to różnica między ceną kupna a ceną sprzedaży. Dwa sposoby zarabiania pieniędzy na rynku Forex Poza faktycznym uruchomieniem banku lub oferowaniem innych usług na rynku, istnieją tylko dwa sposoby zarabiania pieniędzy na rynku Forex: Forex Trader. Chociaż jest to prawda, możesz szybko wzbogacić się i zarobić dużo pieniędzy na rynku forex, to równie prawdziwe, że bardzo szybko możesz stracić całą swoją gotówkę. Ten rynek nie jest miejscem, w którym niedoświadczeni powinni umieszczać swoje oszczędności. Forex Affiliate. Tu jest złoto. Po co kopać złoto, skoro można zarobić na wielkim zysku, sprzedając łopaty? Lepiej jednak, nie ryzykujesz utraty własnych pieniędzy jako partner na rynku Forex. Ta strona, ForexAffiliateProgramReviews nauczy Cię zarabiać jako partner na rynku Forex. Twoim zadaniem będzie rekrutowanie handlowców z całego świata i wysłanie ich do serwisu Forex, z którym jesteś powiązany. Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o byciu podmiotem powiązanym z Forex Jest kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć: Jak partnerzy zarabiają pieniądze Łatwo Dołącz do programu partnerskiego dowolnego brokera (niektóre programy partnerskie są lepsze niż inne). Następnie odsyłaj do tego brokera jak wielu kupców za pośrednictwem twojego linku partnerskiego. Otrzymasz prowizję w oparciu o liczbę wskazanych przez Ciebie handlowców (CPA) lub na podstawie rzeczywistej wartości każdego inwestora (udział w przychodach). Czy legalne jest promowanie Forex Tak, to jest całkowicie legalne Podczas gdy filie kasyn i pokrewne afery promują hazard, partner Forex promuje usługi finansowe. Czy łatwo jest zarabiać jako partner Forex To zależy od twojego poziomu doświadczenia. Może minąć kilka miesięcy, zanim zarobisz dobre pieniądze. Z naszego doświadczenia wynika, że ​​forex jest najbardziej lukratywnym biznesem w całej sieci dla społeczności. Widzimy, co profesjonalni partnerzy w branży dla dorosłych robią w komisjach, a dla wielu z nich to dobre pieniądze. Dedykowane podmioty powiązane z kasynami zwykle też zarabiają dużo pieniędzy. Jednak nie ma nic w porównaniu do tego, co robią najlepsi partnerzy na rynku Forex. Jaki jest najlepszy program afiliacyjny Forex Mamy naszych faworytów, podobnie jak inne profesjonalne filie. Zajrzyj w dziale przeglądu na tej stronie, znajdziesz tam autentyczne recenzje programów partnerskich forex. Obejmujemy wszystkie główne programy partnerskie na rynku Forex. Polecane programy partnerskie Forex-Affiliate - wysokie prowizje do 10 000 za kliknięcie. Hybrydowy CPA plus plany udziału w przychodach i korzyści od doświadczonych menedżerów afiliowanych na rynku Forex.

No comments:

Post a Comment