Monday 4 December 2017

My forex book


Frustrujące jest to, że nie handlujesz z trendem wzrostowym, a wskaźniki techniczne pokazują, że ceny prawdopodobnie będą nadal rosły. You8217ve miał dobre przeczucie co do tego i wszedł do handlu 8216Buy82178230 Ale jakoś rynek natychmiast zaczyna poruszać się w przeciwnym kierunku Oglądasz bezradnie, ponieważ cena nadal zbliża się do poziomu stop-loss Co powinieneś wiedzieć? musi pozostać zdyscyplinowany, a więc oglądać i czekać. W końcu, zaledwie kilka godzin później, słyszysz, że platforma transakcyjna Ding właśnie poinformowała Cię, że Twoje zlecenie stop-loss zostało uruchomione. To kolejne 40 pipsów w błoto, dlaczego tak się dzieje Przez następne 8 godzin patrzysz z niedowierzaniem, gdy rynek strzela o 90 pipsów w twoim pierwotnym kierunku Co miałeś rację przez cały czas Jeśli tylko ty nie zostałeś zatrzymany tak szybko Handlujesz z trendem wzrostowym, a wskaźniki techniczne pokazują, że ceny prawdopodobnie będą nadal rosły. Masz dobre przeczucie co do tego, ale ostatnia aktywność świecznika mówi ci, że teraz jest zły moment, aby wskoczyć do Ciebie, czekając na dokładny czas, aby wejść na rynek. Kilka godzin minęło, a ty jeszcze nie widzisz byczego sygnału. Nagle, widzisz sygnał wejściowy oparty na aktywności świecznika, na to właśnie czekałeś Wprowadzasz transakcję Kupuj bez wahania. Ustawiłeś też stop loss, na wszelki wypadek. Zaledwie kilka godzin później rynek zarabia 70 pipsów Uśmiechasz się, dostosowując zlecenie stop, by chronić swoje zyski. To było proste Teraz zastanawiasz się, czy powinieneś kontynuować handel, czy po prostu wziąć resztę tygodnia wolnego. Życie jest dobre, czy nie powiedzielibyście, ale to różnica między kupcem, który rozumie świeczniki, a tym, który nie robi. Ile razy zlecenia stop-loss zostały uruchomione tuż przed powrotem rynku w twoim kierunku Wszyscy wiemy, że powinniśmy wymienić ten trend, ale problem polega na tym, że większość inwestorów nie wie dokładnie kiedy wejść i wyjść z rynku Widzisz, identyfikując trend cenowy nie wystarczy, musisz także dokładnie wiedzieć, kiedy wejść na rynek. Daj mi 3 minuty, a Ill pokażę ci, jak możesz nauczyć się prostych, ale zabójczo skutecznych technik świecznikowych, z którymi nikt nigdy nie chciał się z tobą podzielić. To nie jest hype. To nie jest ciasto na niebie. To nie jest oszustwo. Nie jest to także szybki program (chociaż szybko można zobaczyć poważne pieniądze). Zamierzam pokazać ci prosty, sprawdzony sposób, aby zacząć gromadzić zyski na twoim rachunku transakcyjnym bez konieczności wydawania fortuny na zdobycie niezbędnych umiejętności. Jeśli w głębi duszy myślałeś, że zarabianie pieniędzy na Forexie było tylko dla 8220 wysoko wykształconych specjalistów8221, przygotuj się na trafienie między oczami z tym, jak łatwo to naprawdę jest. Kliknij tutaj, aby rozpocząć swoje zyski z handlu teraz Ill be tępy: opłacalny handel na rynku Forex nie jest skomplikowany w ogóle, gdy wiesz, na co zwracać uwagę Fakt jest, wszystko sprowadza się do prawidłowej interpretacji bieżących sygnałów rynkowych. Trzymaj się, daj mi chwilę na wyjaśnienie Widzisz, wielu handlowców polega głównie na wskaźnikach technicznych do handlowania, a może to także sposób, w jaki robisz handel Ale wskaźniki techniczne mówią tylko o tym, co z grubsza dzieje się na rynku: Na przykład, czy rynek jest wykupiony czy wyprzedany lub czy rynek ma tendencję wzrostową lub tendencję spadkową Te wskaźniki techniczne mogą być pomocne, ale problem polega na tym, że nie potrafią dokładnie określić, kiedy rozpocząć transakcję. Są również bardzo słabi, gdy mówią ci, kiedy wyjść z transakcji Ile razy widziałeś, jak handel na rynku pieniężnym nagle obraca się przeciwko tobie bez żadnego ostrzeżenia. Powodem, dla którego wskaźniki techniczne często nie pomagają handlowcom w podejmowaniu skutecznych decyzji handlowych, jest fakt, że wszystkie pozostają w tyle za cenami rynkowymi. Jedynym prawdziwym wskaźnikiem tego, jak rynek porusza się teraz, jest to, że dzięki świecznikom są najbardziej aktualne informacje na temat rynku. Świeczniki zawierają najnowsze informacje rynkowe Prawdopodobnie przeczytałeś kilka artykułów z wiadomościami finansowymi lub usłyszałeś analityka walutowego mówiącego o tym, dokąd zmierzają rynki, ale dlaczego musisz wysłuchać któregokolwiek z nich, kiedy odpowiedź jest właśnie na twojej liście transakcji Widzisz, raporty ekonomiczne mogą być błędne Analitycy rynkowi mogą się mylić Ale świeczniki nigdy nie będą kłamać. Nigdy. Rynek powie Ci wszystko, co musisz wiedzieć. Jedyne, co musisz zrobić, to zrozumieć sygnały, które daje ci rynek. Niech sam rynek powie Ci, gdzie chce się ruszyć A teraz, nauka tego, jak to zrobić, nigdy nie była łatwiejsza Ive spędził ostatnie 8 lat kompilując, organizując, kondensując i stale aktualizując wszystko, co wiem o analizie świeczników, w 7 kluczowych pojęciach dla łatwego zrozumienia więc będziesz mógł korzystać z moich technik w najszybszy i najbardziej efektywny sposób. W ciągu 30 minut od przeczytania tego, chcę, abyś mógł zastosować te koncepcje i zacząć zarabiać. Bez żartów. To jest 100 własnych i nie będzie nigdzie indziej. Candlesticks Made Easy to destylowany, skoncentrowany BLUEPRINT Jam-pakowany z informacjami, które możesz wykorzystać DZISIAJ do generowania własnych transakcji PROFITS PLUS jest dostarczany wraz ze screenami STEP-BY-STEP pokazującymi dokładnie, jak znaleźć najlepszy czas na wejście i wyjście z market gtgt Kliknij tutaj, aby WYELIMOWAĆ swoje zyski teraz ltlt Już za kilka minut odkryjesz Wielki obraz tego, jak pieniądze są dokonywane na rynku walutowym, bez szumu i modów 7 kluczowych pojęć, które pozwalają zrozumieć zachowanie rynku i jak to zrobić że przy mniejszym nakładzie pracy, niż mogłoby się wydawać, najważniejszym czynnikiem wpływającym na zrozumienie działania ceny (podpowiedź: zaczyna się od 8216M8217) Dokładne punkty wykresu, aby wejść i wyjść z transakcji i dlaczego są tak zabójczo dokładne. Jak stwierdzić, czy rynek idzie w parze odwrócić, lub przechodzi tylko tymczasową korektę (ta jest WIELKA) Jak stwierdzić, kiedy kupujący lub sprzedający rynek przytłaczają drugą stronę, zanim to się stanie? jest i co zrobić, gdy się nie uda Jak handlować ze świecami kotwiącymi. Jest to super-skuteczna technika, której nikt nie słyszał o8230 Jak działają wzorce odwrócenia. Gdy to zrozumiesz, nigdy nie będziesz musiał zapamiętywać kolejnego wzoru świecy Jak dwa identyczne świeczniki mogą powiedzieć ci zupełnie różne historie o tym, że handlowcy na rynku, którzy nie rozumieją tej koncepcji, będą ciągle podstępem, nie wiedząc dlaczego, 2 największe i najczęstsze błędy popełnione przez handlowców detalicznych i co musisz zrobić, aby uniknąć pułapki pieniężnej Jak i dlaczego działają wzorce odwrócenia Sposób identyfikacji 8216No Man8217s Land8217 na wykresie handlowym i co powinieneś zrobić, gdy go zobaczysz I to tylko zadrapuje powierzchnię tego, co zawierałam w trakcie przekazywania ty moje sprawdzone techniki i krok po kroku przeprowadzasz się z tobą, bez niczego. Nie musisz już być skutecznym handlarzem, który skorzysta z tych technik. Możesz zacząć od zera i zaszokować się wynikami. Ponad milion kupców obejrzało moje filmy na blogu, które są płatne tylko ze względu na zyskowny miesiąc Dziękujemy za odwiedzenie mojego wskaźnika forex i strony strategii. Cieszę się, że mogę podzielić się z jesteś częścią mojej podróży i wszystkiego, co do tej pory nauczyłem się na temat handlu walutami. Trochę o mnie. Witam, I8217m Kelvin i jestem osobą odpowiedzialną za wszystkie artykuły na temat handlu forex dostępne na moim blogu. Obecnie jestem handlowcem w pełnym wymiarze godzin, co miesiąc daje stały dochód w domu. Chociaż w danej chwili wszystko jest w porządku, nie zaczęło się tak gładko. Prawdę mówiąc, zmagałem się z handlem od sześciu do dziewięciu miesięcy, a moje konto zostało całkowicie zniszczone dwa razy z rzędu. (To było dewastujące) Na szczęście jestem bardzo upartą osobą, która zawsze chce osiągnąć to, co planuję. Postanowiłem poświęcić czas i wysiłek, aby nauczyć się liny i zastosować to, czego się nauczyłem w praktyce. W końcu zacząłem uzyskiwać stałe dochody z handlu i ostatecznie na tyle, że mogłem zrezygnować z mojej codziennej pracy jako inżynier procesu w wielonarodowej firmie i stać się autorem 7 Matematyki. Gdy zapiszesz się do mojego biuletynu, wyślę ci film FLAT MACD Trading Technique, a także podręcznik handlu, który jest napisany przeze mnie i pokaże ci dokładnie, w jaki sposób udaje mi się osiągać stałe zyski w handlu co miesiąc. Istnieje wiele kursów walutowych i usług sygnałowych na rynku Forex, które są tworzone przez Marketers amp REAL Traders. Dlatego, aby dać moim studentom więcej pewności w moim kursie i służbie. Mój kurs obejmuje 130 zasad zwrotu kosztów, w których studenci mogą poprosić o zwrot w wysokości 130 USD, jeśli dowiedzą się, że publikuję fałszywe zwycięskie transakcje w moim miesięcznym raporcie skuteczności. Jeśli mój raport skuteczności jest prawdziwy, nie rozumiem, dlaczego moi uczniowie nie zarabiają na strategiach, których nauczam. Ponadto, oferuję również usługę Forex Trade Copier dla studentów mojego kursu. Ma to pomóc im rozwinąć konto, a jednocześnie nauczyć się handlować ze mną. W przypadku tej usługi dostępna jest płatna płatna miesięczna polityka, której nie możesz znaleźć nigdzie indziej w Internecie. Oznacza to, że zostanie naliczona opłata tylko wtedy, gdy usługa generuje zyski na koniec miesiąca. Poza moim kursem i moją usługą, mój blog jest pełen filmów i postów, które napisałem przez lata, aby pomóc moim czytelnikom stać się lepszym handlarzem. Te informacje na moim blogu są czasami nawet lepsze niż te, które otrzymałeś z zakupionego kursu forex. Kup lub sprzedaj walutę zagraniczną lub wyślij przelew z Indii i to jest to, co mówią, że miałem świetne doświadczenia z BookMyForex na moim pierwszym zamówieniu. Strona jest przyjazna dla użytkownika, a połączenie z rynkiem na żywo daje jasny obraz kursów walut. Dostałem moją kartę forex w ciągu zaledwie 1 godziny i to samo aktywowano pod koniec dnia. Bez problemu i zamieszania w dowolnym miejscu. Na pewno zarezerwuję ponownie w najbliższej przyszłości. Vaibhav Jagadish, Mysore Kupiłem singapurskie pieniądze od BookMyForex. BookMyForex odpowiedział dobrze na moje zapytanie i dostarczył zamówienie na czas bez żadnych trudności. Doceń wysiłek. Dziękuję Maruthi Venkatesh, Coimbatore Jest to jeden z wielu zakupionych przeze mnie rynków internetowych w serwisie BookMyForex. Obsługa klienta i profesjonalizm oferowane przez BookMyForex stanowią punkt odniesienia dla reszty branży. Poleciłbym każdemu. Powodzenia Pankkaj Verma, Delhi To było fantastyczne doświadczenie z BookMyForex za kupno karty Forex, banknotów oraz ubezpieczenia podróży. Masz dobrze ustawione procesy zapewniające, że cała transakcja zostanie wykonana w ciągu kilku godzin po najlepszych stawkach. Twoje terminy dostaw były najlepsze jakie kiedykolwiek widziałem. Kudos za wspaniałą usługę Visweswara Babu Vallamkonda, Bangalore Będąc studentem, ważne było dla mnie, aby wybrać wiarygodną firmę, która przeleje moje opłaty. BookMyForex zapewniał usługi w czasie, najlepsze kursy wymiany walut i wysoki poziom wygody. GORĄCO POLECAM Abhinav Vashistha, Gurgaon Jestem stałym klientem BookMyForex. Personel jest szybki i szybki, a mój syn w Londynie zawsze otrzymuje fundusze w ciągu 24 godzin. Gorąco polecam BookMyForex za wszelkiego rodzaju wymóg wymiany walut Manjula Sharma, Delhi Usługa przy moim ostatnim transferze w GBP była absolutnie znakomita. Jeśli słyszę o kimś, kto potrzebuje takich usług, koniecznie powiedz im o BookMyForex. Jesteście po prostu najlepsi The BookMyForex Advantage Transparent Book Forex w Live Rates. Brak gotowych stawek dziennych Kupuj karty Forex według ścisłych średnich stawek rynkowych między bankami Zablokuj bieżącą stawkę aż do 3 dni Alerty o stawkach - Otrzymuj powiadomienia, gdy stawki osiągną żądany poziom Wiarygodny Wiarygodny i renomowany kanał partnerski Zweryfikowany Autoryzowane banki i firmy Forex RBI Usprawnione przetwarzanie zamówień dzięki zdefiniowanym wstępnie umowom SLA Regularne aktualizacje statusu i śledzenie zamówień na żywo Najlepsze wartości Zaoszczędź 2,5 - 6,5 nad firmami z portfela bankowego Oszczędzaj od 3,5 do 6 w porównaniu z wewnętrznymi kartami kredytowymi Oszczędzaj 6,5 - 13 nad licznikami na lotnisku Uzyskaj najlepszą Stawki wokół ciebie w porównaniu z setkami banków i firm forex Czasy chcą teraz przecenione stawki Uzyskaj kod kuponu, który zapewni ci obniżone stawki (lub stawki premium przy sprzedaży forex). Wystarczy, że udostępnisz nam swój krąg społeczny, a otrzymasz kod kuponu, który możesz złożyć, wypełniając zamówienie online. Rabaty różnią się w zależności od kwoty zamówienia. Większa kwota zamówienia, większa zniżka Śmiało i udostępnij Bookmyforex swoim znajomym

No comments:

Post a Comment